Onze praktijkvoering
Wij zijn vanaf heden telefonisch bereikbaar tussen 8:00-12:00. Vanaf 12:00 zijn wij alleen nog bereikbaar voor dringende medische hulpvragen.
Voor alle andere vragen kunt u de praktijk ook makkelijk bereiken via onze website gebruik makend van MijnGezondheid.net of de app MedGemak.
We willen kwalitatief hoge reguliere huisartsenzorg leveren ondanks de huidige crisis en de toenemende zorgvraag. Daarom moeten we ons beschikbare ondersteunend personeel zo efficiënt mogelijk inzetten door steeds meer gebruik te maken van e-health. Het merendeel van de telefonische contacten in onze praktijk bestaan uit aanvragen van herhaalrecepten of het maken van een afspraak. Deze twee zaken zijn ook makkelijk te regelen via onze website.
“Patiënten gaan steeds meer de regie voeren over hun eigen gezondheid. Digitalisering is hierbij van belang.”
Hierdoor hebben de assistentes meer tijd over voor andere patiëntgebonden contacten, zoals stikstof behandelingen, injecties geven, bloeddruk controle bij chronische patiënten en meer preventieve zorg.